Produktnyhet – digitalt verktyg för medarbetarsamtal
Produktnyhet – digitalt verktyg för medarbetarsamtal
Värde för både chefer och medarbetare
Vill du ha medarbetare som är engagerade och gör sitt bästa på jobbet? Vill du skapa goda förutsättningar för feedback och uppföljning, arbeta som ett team och tillsammans jobba mot företagets mål? Med detta verktyg får du en smidig process och en guide genom hela samtalet med dina medarbetare.
Guiden som finns i verktyget är framtagen av ett team HR-experter, tillsammans med företagare, chefer och ledare som delat sina erfarenheter och önskemål för att uppnå bästa resultat.
Så funkar det
Under sektionen för Medarbetare skapar du enkelt en ny profil för din medarbetare genom att addera personlig information och anställningsvillkor.
Under rubriken Medarbetarsamtal kan du starta samtalet genom att trycka på Påbörja. Sen är du igång! Du kan gå igenom och förbereda samtalet inför mötet eller sitta med datorn framför dig.
När samtalet är avslutat visar verktyget att alla steg är genomförda och du kan välja att skicka en pdf till din medarbetare samtidigt som verktyget sparar all data under medarbetarens profil.
Medarbetarsamtal funkar lika bra att genomföra i ett fysiskt möte såväl som på distans.
Läs mer om Medarbetarsamtal.